czwartek, 15 sierpnia 2013

Kim jest Brenda ?

Hej kochani
Może kojarzycie mnie już z mojego bloga (dorota-dorotaa).
Przechodząc do sedna - Założyłam tego bloga ponieważ bardzo często gram w simsy i chciałam wam w pewnym sensie przedstawić wam mój mały świat :)
~~
W simsach moją bohaterką jest Brenda - Szczupła, buntownicza i sprytna studentka.
Po mimo tego, że dopiero zaczął się pierwszy semestr już zdążyła sobie nagrabić u wielu nauczycieli.
Sprzedawanie ściąg i dyskusje z nauczycielami to jej specjalność dlatego jest możliwość, że już w połowie pierwszego semestru zakończy swoją działalność na studiach. :)
Z resztą kto wie co przyniesie przyszłość!




1 komentarz:

  1. Hej, mam pytanie.
    Czy jeśli z nasiona wyhodowałam simorośl i ta simorośl jest teraz dorosła to czy gdy będzie miała dziecko ze zwykłym simem to ono będzie simoroślą czy nie?
    Dzięki za odpowiedź :>

    OdpowiedzUsuń